מנהל/ת מרכז שירות

אודות המקצוע

מנהל מרכז שירות הוא הצ’יף של המרכז – הדמות המנהלת את מחלקות הטיפול והתחזוקה, מחלקת המטה, מחלקת השירות והמכירות.

מנהל מרכז שירות אחראי לעמוד ביעדים העסקיים, לקדם את מרכז השירות, למקסם את הפוטנציאל העסקי – ולראות שהעובדים נהנים, ומרוויחים מכך.

למה זה כדאי?

מנהל יחידה עסקית עם כל הניסיון, המעמד והאחריות

היכרות עם עולמות ניהול מרתקים ובהם שיווק, משאבי אנוש, ניהול קשרי לקוח, ניהול מכירות

הדמות הסמכותית והאחראית לקביעת כל החלטה במרכז השירות

הכשרה נדרשת

איך נראה יום בחייו של מנהל מרכז שירות?

    • מציבים יעדים ומטרות עסקיות ודואגים לעמוד בהן
    • מחליטים אלו משאבים (מיכון, תקציב) מיועדים לכל מטרה
    • מנהלים את כלל העובדים, דואגים שיעמדו במשימה ומטפלים בכל הדרוש ליצירת סביבה יעילה
    • דואגים שמרכז השירות יעבוד בכל יום במקסימום תפוקה, הנעה והנאה עבור העובדים השונים

מה צריך כדי להפוך למנהל מרכז שירות?

    • תעודת מנהל מוסך – הסמכה של משרד העבודה
    • ניסיון בניהול צוות עובדים -יתרון
    • הבנה טכנית רחבה – יתרון
    • ידע מקצועי במכונאות רכב
    • ידע בחשמל רכב – יתרון
    • הבנה עסקית, תודעת שירות גבוהה, יכולת להשתלב בעבודת הצוות, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, עמידה בתנאי לחץ ותיעדוף משימות, יזמות עסקית
    • עברית רהוטה, אנגלית ברמה גבוהה, שליטה טובה באופיס

התפתחות בקריירה
פיתוח קריירה והתקדמות בין תפקידי האשכולות תדרוש התאמה של הכשרות והסמכות ספציפיות לפי עיסוק ולאור הנחיות יצרן.
משרות פתוחות במנהל/ת מרכז שירות
סגור
20/04/2025
מנהל/ת מרכז שירות בירושלים
ירושלים
משרה מלאה
לפרטים נוספיםסגור לפרטים נוספים
תיאור המשרה

מטרת התפקיד:
להביא את מרכז השרות למצוינות בתחומי התפעול, המקצוענות והשרות תוך הבאת ערך ושימור הלקוחות ועמידה ביעדי הרווחיות של המרכז.
תחומי אחריות:
אחריות לניהול מרכז שירות ולניהול תהליכי העבודה בהתאם לתכנית העבודה השנתית, נהלי החברה והוראות היצרן
ניהול ישיר של מנהלי מחלקות במרכז השירות
אחריות לעמידה ביעדי מרכז השירות – כניסות, הכנסות, שביעות רצון – ומקסום ההכנסות והרווח ממרכז השירות
אחריות לאיכות העבודה ועמידה בנהלי החברה ולוחות זמנים
שימוש כיועץ מקצועי לצוות ויישום שיטות ונהלי עבודה מוגדרים
 

דרישות

ניסיון של 8-10 שנים בעולם הרכב בתפקידי ניהול
ניסיון בניהול יחידת רווח והפסד והבנה מסחרית מעולה – חובה
ניסיון בניהול מחלקה במרכז שירות – יתרון משמעותי
שליטה מלאה באקסל – חובה
שליטה באנגלית – חובה
השכלה אקדמית – יתרון משמעותי
תעודת הסמכה לניהול מוסך – יתרון
תעודות מקצועיות- אוטוטרוניקה, היברידי, חשמל ומיזוג אוויר – יתרון

סיפורי הצלחה

test
לא מצאתם את המשרה שלכם ועדיין מעוניינים לעבוד במקצועות הרכב?
העלו את קורות החיים שלכם ובמידה ותמצא לכם משרה מתאימה נדאג שנציג החברה יחזור אליכם
יש להזין שם פרטי ושם משפחה
שדה זה הינו חובה
תחום ({{jobesForm.form.types.length}})
שדה זה הינו חובה
מיקום ({{jobesForm.form.locations.length}})
שדה זה הינו חובה
{{$flow.files[0].name}}
שדה חובה
פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם
הגשת מועמדות למשרה
יש להזין שם פרטי ושם משפחה
שדה זה הינו חובה
שדה זה הינו חובה
שדה זה הינו חובה
{{$flow.files[0].name}}
שדה זה הינו חובה
*ניתן לעלות קורות חיים רק בפורמטים הבאים : DOC , DOCS, PDF, ODT
פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם

חלה שגיאה בהעלאת קובץ
האתר תומך בקבצי DOC,DOCS,PDF,ODT בלבד,
אנא נסה שוב בפורמט המבוקש 
במידה ועדיין נתקלת בבעיה אנא
השאירו לנו פרטים ונשמח לעזור

נשארת איתנו עד כאן?
כנראה שהעתיד שלך איתנו
כל המשרות החמות
שמחים לראות
אותך כאן!
שאלה?
נשמח לעזור!
אפשר לעזור לך?
הכנו לך תשובה ל(כמעט) כל שאלה, מידע ומשרות חמות.