מנהל מרכז שירות הוא הצ’יף של המרכז – הדמות המנהלת את מחלקות הטיפול והתחזוקה, מחלקת המטה, מחלקת השירות והמכירות.
מנהל מרכז שירות אחראי לעמוד ביעדים העסקיים, לקדם את מרכז השירות, למקסם את הפוטנציאל העסקי – ולראות שהעובדים נהנים, ומרוויחים מכך.
מנהל מרכז שירות הוא הצ’יף של המרכז – הדמות המנהלת את מחלקות הטיפול והתחזוקה, מחלקת המטה, מחלקת השירות והמכירות.
מנהל מרכז שירות אחראי לעמוד ביעדים העסקיים, לקדם את מרכז השירות, למקסם את הפוטנציאל העסקי – ולראות שהעובדים נהנים, ומרוויחים מכך.
מטרת התפקיד:
להביא את מרכז השרות למצוינות בתחומי התפעול, המקצוענות והשרות תוך הבאת ערך ושימור הלקוחות ועמידה ביעדי הרווחיות של המרכז.
תחומי אחריות:
אחריות לניהול מרכז שירות ולניהול תהליכי העבודה בהתאם לתכנית העבודה השנתית, נהלי החברה והוראות היצרן
ניהול ישיר של מנהלי מחלקות במרכז השירות
אחריות לעמידה ביעדי מרכז השירות – כניסות, הכנסות, שביעות רצון – ומקסום ההכנסות והרווח ממרכז השירות
אחריות לאיכות העבודה ועמידה בנהלי החברה ולוחות זמנים
שימוש כיועץ מקצועי לצוות ויישום שיטות ונהלי עבודה מוגדרים
ניסיון של 8-10 שנים בעולם הרכב בתפקידי ניהול
ניסיון בניהול יחידת רווח והפסד והבנה מסחרית מעולה – חובה
ניסיון בניהול מחלקה במרכז שירות – יתרון משמעותי
שליטה מלאה באקסל – חובה
שליטה באנגלית – חובה
השכלה אקדמית – יתרון משמעותי
תעודת הסמכה לניהול מוסך – יתרון
תעודות מקצועיות- אוטוטרוניקה, היברידי, חשמל ומיזוג אוויר – יתרון
חלה שגיאה בהעלאת קובץ
האתר תומך בקבצי DOC,DOCS,PDF,ODT בלבד,
אנא נסה שוב בפורמט המבוקש
במידה ועדיין נתקלת בבעיה אנא
השאירו לנו פרטים ונשמח לעזור